דף הבית

בתי הבושת של פריז

אם אתם רוצים לחוות ערב ייחודי ומהנה באמת, אין מקום טוב יותר מפריז. העיר האייקונית הזו היא ביתם של בתי בושת מפתים רבים המציעים סיפוק בכל הזנים. מבורדו שובבים להפליא ועד מועדוני חשפנות מפוארים, פריז מספקת את כל הרצונות. בין אם אתה ג'נט אנין טעם המחפש לילה בלתי נשכח של תשוקה או מטייל סקרן המחפש לחוות את חיי הלילה של פריז, אלה הם כמה מבתי הבושת הטובים ביותר בעיר.

1. מולן רוז' – מוסד פריזאי, מולן רוז' מספק הוללות ובידור מאז 1889. ביקור בקברט הנודע הזה הוא חובה לכל אנין חיי לילה; המקומות המעוצבים להפליא והמופעים היוקרתיים הם הליווי המושלם ללילה של כיף והוללות. בנוסף למופע המרהיב, האורחים יכולים ליהנות גם מחדרים פרטיים וריקודי לאפ עם המארחות היפות של המועדון.

 

2. Le Chabanais – Le Chabanais ידוע כקרם דה לה קרם של בתי בושת פריזאיים. אחוזה לשעבר זו מהמאה ה -19 מספקת כעת את הסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי של יוקרה ושביעות רצון ללקוחותיה עם מבחר בלעדי של בנות וסביבה מפוארת להפליא. שלא לדבר על כך, Le Chabanais מתגאה גם במרתף יינות מרשים ובטרקלין סיגרים.

3. La Française – אחד מבתי הבושת המומלצים ביותר בפריז, La Française לא מצליח להרשים. מלון מעוצב בפאר זה ידוע בנערות היפות להפליא שלו ובשירות הדיסקרטי אך הקשוב שלו, שבטוח יבטיח חוויה בלתי נשכחת.

4. Elysées-Cavelier – ממוקמת באחת השכונות היוקרתיות ביותר של פריז, Elysées-Cavelier היא מקום מועדף על הג'נטלמנים האנינים ביותר של העיר. הבורדלו האופנתי הזה מציע הפתעות מענגות והרבה כיף חושני, מה שהופך אותו למקום המושלם ללילה אמיתי של הנאה.

פריז מארחת מגוון מסנוור של בתי בושת, כל אחד מהם שופע הנאה ובידור. בין אם אתם מחפשים קסם מפתה של כיף או את הטוב ביותר ביוקרה, העיר הזו מספקת משהו שיתאים לכל צורך. אלה כמה מבתי הבושת הטובים ביותר בפריז שאתם חייבים לבקר בהם ללילה פריזאי בלתי נשכח. בתי הבושת של פריז עשויים להיות פלצניים וגם יקרים מידי, לכן רבים יעידפו דירות דיסקרטיות במרכז

אולי גם תאהב...