דף הבית

האם את צריכה לתת לבעלך לבלות עם נערות ליווי

בשנים האחרונות, הוויכוח האם אישה צריכה לאפשר לבעלה לבקר נערת ליווי הפך נפוץ יותר ויותר. לנישואין יש נטייה להיות מעופשים וגברים עשויים להרגיש צורך להתנסות או לנסות משהו חדש. אבל בעוד לתת לבעלך לבקר עשוי להרגיש כמו הפרת אמון, יש כמה סיבות תקפות מדוע אישה צריכה לאפשר את זה.

 1. הוא זוכה להגשים תשוקות מיניות – לכל הגברים יש תשוקות מיניות שאולי לא ניתן להגשים בנישואין, למשל, BDSM או פטישים ספציפיים. אם גבר נחשף למצבים כאלה במערכת היחסים הזוגית, זה עלול לגרום לו לבעיות לא פתורות נוספות. נערות ליווי מציעות דרך להרוות את צימאונו המיני מבלי שהאישה תרגיש מאוימת או מופרת בכל דרך שהיא.

2. לתת לו לחוות פנטזיה – גברים חולמים לעתים קרובות על חוויה מינית מושלמת, משהו שלא לעתים קרובות ניתן להשיג בנישואין. עם נערות ליווי, הוא יכול לקבל את כל מה שהוא רוצה ולחוות פנטזיות חדשות. זה יכול לשפר את משחק השינה שלו עם אשתו ולהפוך אותו לבטוח יותר ומונע מינית.

3. שמירה על אינטימיות במערכת היחסים שלכם – כשגבר מבקר נערת ליווי במקום לחפש סטוצים אקראיים, זה עלול דווקא להפוך אותו למונוגמי יותר. כאשר מסתכלים באופן אובייקטיבי, זו יכולה להיות אפשרות בטוחה יותר עבורו מכיוון שיש פחות סיכונים הכרוכים בכך. במקום לערב את עצמו עם נשים אחרות, זה יכול דווקא להגביר את האינטימיות בנישואיו.

 4. אין חוטים מחוברים – כאשר גבר מבקר נערת ליווי, אין חוטים מחוברים. היא מספקת לו את השירות שהוא חפץ בו ללא כל הסתבכות רגשית. בדרך זו, הוא לא צריך לדאוג לחשוב עמוק מדי והוא יכול להישאר ממוקד להיות מאושר בנישואין שלו.

5. שיתוף כמה פנטזיות – גבר עשוי להיות ביישן מכדי לחלוק את הפנטזיות שלו עם אשתו והמחשבה על הכנסת אישה נוספת לחיי המין שלו יכולה להיות מאיימת. אבל עם נערת ליווי, הוא מוצג עם הזדמנות לחלוק את הפנטזיות שלו מבלי ליצור כל סוג של מתח רגשי. בסופו של דבר, חלק מהפנטזיות יכולות להיות משותפות גם עם האישה, מה שבהחלט יכול להיות מרגש עבור שני בני הזוג.

בעוד שחלק מהנשים עשויות להתקשות לקבל, ישנן סיבות רבות מדוע עליה לאפשר לבעלה לבקר נערת ליווי. נערות ליווי יכולות לספק מימד חדש לתחביב שבעלה חושק בו ואף עשויות לסייע בשיפור הכימיה המינית במערכת היחסים. בסופו של דבר, זה תלוי בבעל ובאישה לדון במצב ולקבל החלטה הטובה ביותר עבור שניהם.

אולי גם תאהב...