דף הבית

סוף שבוע קצר בבוסניה

אם אתם מחפשים יעד ייחודי מחוץ למסלול המוכר לחקור בחופשת סוף השבוע הבאה שלכם, בוסניה עשויה להיות המקום המושלם. עם נופים ציוריים, תרבות תוססת ומטבח בעל שם עולמי, בוסניה היא המקום האידיאלי לחקור לטיול בסוף השבוע.

כשתגיעו לבוסניה, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לראות את האזור הכפרי המדהים שלה. זהו היעד המושלם לבלות יום בטיולי הליכה או באופני הרים. מעמקים עמוקים ועד גבעות מתגלגלות והרים מלכותיים, יש כאן משהו לכל חובב חוצות. בין אם אתה תייר בפעם הראשונה או ותיק ומנוסה, תוכל למצוא שביל שמתאים לטעמך וליכולותיך.

אחרי שסיירת בחיק הטבע, אל תשכח לבדוק את האתרים ההיסטוריים של בוסניה. העיר העתיקה של מוסטר היא מקום מצוין להתחיל בו, שם תוכלו לחקור את הגשר בן 400 השנים החוצה את נהר נרטבה. תוכלו גם לבקר בבזארים הישנים של סרייבו, שם תוכלו לאסוף עבודות יד מקומיות ומזכרות.

לבסוף, בלו יום בסעודה על המטבח המגוון והטעים של בוסניה. מקאג'מק (סוג של גבינת שמנת) ועד צ'באפי (נקניק מבושל בלחמניות), בבוסניה יש הכל. ואל תשכחו לשטוף את הכל עם יין מקומי או בירה מלאכה.

אנחנו לא בטוחים לגבי חיי הלילה והנערות של בוסניה. יש חיי לילה כמובן, אבל איננו יודעים האם הרווקים שביניכם ימצאו שם הרבה זיונים. אנחנו מקווים שכן… אבל אם לא, כאשר תחזרו תמיד יש נערות ליווי בצפון.   

לא משנה אילו פעילויות תבחרו לעשות בזמן שאתם כאן, בילוי סוף שבוע בבוסניה בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת. עם היופי הטבעי המדהים והתרבות התוססת שלה, אין ספק שתצאו עם זיכרונות נפלאים. אז אל תהססו – ארזו את התיק וגלו את בוסניה לחופשת סוף השבוע הבאה שלכם!

אולי גם תאהב...