Uncategorized

עשרה טיפים לסקס הטוב ביותר אי פעם

קיום הסקס הטוב ביותר אי פעם הוא משהו שכל הזוגות רוצים אך לעתים קרובות אינם יודעים כיצד להשיג. החל משמירה על דיאלוג פתוח עם בן / בת הזוג שלך ועד לשימוש בצעצועי מין, יש הרבה דרכים לשמור על הניצוצות עפים ולהבטיח שתהיה לך חוויה מדהימה בכל פעם. הנה עשרה טיפים לסקס הטוב ביותר אי פעם.

1. לתקשר בפתיחות ובכנות על הרצונות והצרכים שלך. זה חיוני לכל מפגש מיני, וזה לא משנה אם הייתם יחד לילה אחד או במשך שנים. מעבר על מה שעובד עבור כל אחד מכם ומה הייתם רוצים לחוות יעזור ליצור חוויה נוחה ומספקת יותר.

2. הגדירו את מצב הרוח עם האווירה הנכונה. עבור זוגות מסוימים, זה עשוי להיות מוסיקה רכה מתנגנת ברקע ונרות ברחבי החדר. עבור אחרים, זה יכול להיות עיסוי סקסי ואחריו מקלחת חמה. לא משנה מה תחליטו, הקפידו ליצור סביבה רגועה ובטוחה.

3. נסו עמדות חדשות ומלהיבות. בעוד שהתנוחה האהובה עליכם עשויה להביא הנאה רבה, כדאי לבחון תנוחות חדשות כדי לשמור על הניצוצות עפים. לנסות משהו שונה יכול להוסיף הרבה התרגשות לחדר השינה. נערות ליווי במרכז יכולות ללמד אותך תנוחות חדשות. 

4. השתמשו בהלבשה תחתונה סקסית או תחפושות. להתלבש ולהרגיש סקסי ובטוח. לבשו משהו שאתם יודעים שיוציא מכם את המיטב, ותנו לבן הזוג שלכם לעשות את אותו הדבר.

5. פנו זמן למשחק מקדים. להקניט אחד את השני זו אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר להכין את הקרקע למפגש מיני מדהים. מפגשים ארוכי טווח של משחק מקדים נלהב יכניסו את שניכם למצב הרוח הנכון.

6. השתמשו בצעצועי מין. צעצוע בחדר השינה יכול לעזור לספק גירוי נוסף גם לך וגם לבן / בת הזוג שלך. צעצועים יכולים לעזור ליצור עוררות אינטנסיבית שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת.

7. קרא קצת ארוטיקה. יש הרבה סיפורים בחוץ שיכולים לעזור לעורר את שני הצדדים. משירה ארוטית חושנית ועד רומנים שובבים, שמור ספר בהישג יד לסיפור חם ומהביל.

8. סעו לאט או במצערת מלאה. טיפ זה תלוי לחלוטין בהעדפות שלך ושל בן זוגך. או ליהנות ללכת לאט ולהתענג על כל רגע או להוציא אותו מחדר השינה וליהנות לילה של תשוקה מטורפת ואינטנסיבית.

9. הפוך את עצמך פגיע. פתחו את עצמכם בפני בן הזוג שלכם בדרך שלא עשיתם בעבר. כבו את האורות, שבו פנים אל פנים ודברו על הרצונות והפחדים שלכם.

10. והכי חשוב, ליהנות מהנסיעה. כל אחד שונה במה שהוא נהנה ממנו כשמדובר במין. לכו אחרי הלב שלכם והיו עם מישהו שמאפשר לכם להיות פגיעים במהלך קיום יחסי מין. בדרך זו, אתה בטוח לחוות את הסקס הטוב ביותר אי פעם.

קיום הסקס הטוב ביותר אי פעם אפשרי לחלוטין עם הגישה והגישה הנכונה. על ידי תקשורת פתוחה ועיסוק בפעילויות שגורמות לך ולבן זוגך להרגיש סקסיים ונוחים ככל האפשר, אתה יכול לקבל חוויה מדהימה בכל פעם. נסה את הטיפים הבאים לסקס הטוב ביותר אי פעם ותראה איך הם עובדים בשבילך.

אולי גם תאהב...