Uncategorized

מתי להגיד "לא" לסקס: הצבת גבולות בריאים

ניווט בדחיפה ובמשיכה בין הרצונות והצרכים שלך עשוי להיות קשה כשמדובר באינטימיות פיזית. אבל, חשוב לזכור שיש לך את הזכות להגיד לא למין. חשוב גם להבין מהי הסכמה. לא פירושו לא, והסכמה פירושה ששני הצדדים חייבים לתת רשות נלהבת ומודעת. כל דבר אחר אינו הסכמה, והמעורבים לא צריכים לעסוק בפעילות מינית.

לא קל להציב ולכבד גבולות בריאים בכל מערכת יחסים אינטימית. לפני שאתם עוסקים בפעילות מינית, עליכם לקחת בחשבון: את רמת הנוחות שלכם, את הגבולות האישיים שהצבתם, את הרצונות המיניים שלכם ואת המוכנות. רק כאשר כל הדברים האלה נלקחים בחשבון, אתה צריך אפילו לשקול ליזום או להשתתף בפעילות מינית.

הרעיון של להרגיש "מוכן" לסקס יכול להיות מושג מופשט שקשה לשים עליו את האצבע. זה יכול להיות דברים שונים לאנשים שונים. אבל, מה שחשוב לזכור הוא שתמיד יש לך את הזכות לומר לא לכל דבר שגורם לך אי נוחות או לא בטוח, ובן הזוג שלך חייב לכבד את ההחלטה שלך.

ייתכנו מקרים שבהם אתה או בת זוגך רוצים לעסוק במשהו שאינו מתאים לאזור הנוחות או לגבולות שלך, וחשוב להיות מסוגל לומר לא מבלי להרגיש בושה או לחץ. יש לך בחירה במה שקורה; זה הגוף שלכם, ואתם בשליטה. זה יכול להיות

קשה לדעת מתי לומר 'לא', אבל זה יכול להיות מועיל לחשוב על איך הפעילות המדוברת תגרום לך להרגיש, ואם תחושה זו היא אחת שאתה רוצה. חשוב גם לזכור שזה בסדר לשנות את דעתך אם כבר הסכמת למשהו שכבר לא מרגיש נכון.

זכותך להחליט מה אתה עושה ומה לא רוצה לעשות. חשוב לנהל שיחות פתוחות וכנות עם בת הזוג שלך על גבולות, ולהיות מוכן לספק אווירה נוחה לשניכם לחקור את הרצונות המיניים שלך.

כשמדובר באינטימיות פיזית, הבנה ברורה של מה לומר 'כן' ו'לא' יכולה להיות מקור להעצמה. ללמוד לתקשר את הרצונות, הצרכים והגבולות שלך יכול להבטיח שחיי המין שלך יהיו משהו בטוח, בריא ובהסכמה.

על ידי הכרה והבנה של הגבולות בינך לבין בת זוגך, אתה נותן לעצמך את החופש לומר מתי פעילות מינית היא לא משהו שאתה רוצה לעסוק בו, וזו בחירה חזקה. אבל זכור, אם אישתך אמרה לך לא – תמיד יש נערות ליווי במרכז

אולי גם תאהב...