Uncategorized

לחקור הרפתקאות בפטגוניה: שלושה דברים שכל אדם גבר חייב לעשות

בקצה הדרומי ביותר של דרום אמריקה שוכן האזור המרהיב של פטגוניה. עם הנוף המחוספס שלה, קרחונים עוצרי נשימה וחיות בר מגוונות, היא הפכה ליעד פופולרי עבור מטיילים המחפשים הרפתקאות. בעוד שרבים עשויים לחשוב על זה כמקום לחובבי חוצות, לפטגוניה יש מה להציע לכולם. לגברים שמחפשים הרפתקה אפית, הנה שלושה דברים שצריכים להיות ברשימת החובה שלכם בפטגוניה.

 1. טיול בפארק הלאומי טורס דל פיינה – פטגוניה ידועה ביופייה הטבעי המרהיב, והפארק הלאומי טורס דל פיינה הוא היהלום שבכתר האזור. ביתם של פסגות נישאות, אגמים נוצצים ושטחים פתוחים עצומים, פארק לאומי זה הוא גן עדן למטיילים. שרו את המגפיים וצאו לשבילים כדי לחזות בנופים מעוררי ההשראה מקרוב. אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא W Trek, טיול של 4-5 ימים שלוקח אתכם דרך לב הפארק, ומציג לראווה את מגדלי טורס דל פיינה המפורסמים. עם נופים עוצרי נשימה בכל פינה, זו חוויה שכל גבר צריך להיות ברשימת הדלי שלו.

2. לחוות את הריגוש של רפטינג במים לבנים – למי שמחפש פרץ אדרנלין, אל תחפשו רחוק יותר מהזדמנויות הרפטינג במים לבנים בפטגוניה. נהרות פטגוניה ידועים באשדים יוצאי הדופן שלהם והם נקודה חמה לרפטינג במים לבנים. ברמות קושי משתנות, ממתחילים ועד מתקדמים, יש משהו לכל רמת ניסיון. אחד המקומות הפופולריים ביותר לרפטינג הוא נהר פוטלאופו (Futaleufú), המציע נוף עוצר נשימה ואשדות גועשים. אז הצטיידו והתכוננו לנווט במים המרגשים של פטגוניה.

3. מחנה תחת שמי הלילה הזוהרים – כשהלילה יורד בפטגוניה, עולם חדש לגמרי נפתח. עם זיהום אור מינימלי ושמיים בהירים, אזור זה הוא גן עדן לצופים בכוכבים. הקימו מחנה באחד מאתרי הקמפינג הרבים או בחרו בחוויה מרוחקת יותר, שינה תחת כיפת השמיים באוהל או אפילו בערסל. כששמי הלילה מוארים במיליוני כוכבים, תרגישו שקועים לחלוטין בטבע. ואם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תזכו להציץ באורורה אוסטרליס המהפנטת, הידועה גם בשם הזוהר הדרומי.

לסיכום, פטגוניה היא ארץ של הרפתקאות ללא גבולות, ושלוש הפעילויות הללו הן רק ההתחלה. בין אם אתם חובבי טבע או פשוט מחפשים חוויה ייחודית, אזור זה מציע משהו לכל אחד. אז קחו את הדרכון שלכם, ארזו את המזוודות והתכוננו למסע בלתי נשכח בפטגוניה. זכרו להשאיר רק עקבות ולקחת רק זיכרונות, שכן השממה הבתולית הזו היא פנינה יקרה שיש לשמר לדורות הבאים.

שים לב כי בפטגוניה תפגוש הרבה טבע ותהיה הרבה לבד. אולי כדאי לפני הנסיעה בילוי עם נערות ליווי בצפון

אולי גם תאהב...