Uncategorized

היכן למצוא את העיסוי הטוב ביותר בבטומי

מחפשים חווית עיסוי בלתי נשכחת בעיר השנייה בגודלה בגאורגיה, באטומי? אם אתם רוצים להתפנק ולהתפנק, לא חסרים מכוני ספא ומכוני עיסוי מעולים באזור. מטיפולים גאורגיים מסורתיים ועד שירותים מודרניים בסגנון ספא, כאן תוכלו למצוא את העיסוי הטוב ביותר בבאטומי.

הכירו את באטומי

ידועה בחופיה ומלונות היוקרה שלה, עיר הנופש הגאורגית באטומי היא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. ממוקם על חוף הים השחור, יעד סובטרופי זה עשיר בהיסטוריה ותרבות, והוא אירח אירועים בינלאומיים רבים לאורך השנים. יש משהו לכל אחד – ממועדוני חוף יוקרתיים וחיי לילה תוססים ועד יופי טבעי ואטרקציות תרבותיות. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את כל זה ועוד היא עם עיסוי בבאטומי. עיסוי גרוזיני מסורתי

עיסוי גרוזיני מסורתי דומה לעיסוי שוודי אך עם טכניקה ייחודית משלו. אחד האלמנטים הידועים ביותר הוא השימוש בשילוב מיוחד של צמחי מרפא ארומתרפיים, הנקרא "פסטיו סאחי", המסייע לרכך את עומק העור והשרירים. עיסוי גיאורגי משתמש גם במגוון שמנים מעוררים ותכשירים צמחיים המסייעים להרגיע את הגוף ולקדם ריפוי.

במסעדת ביוטי ספוט באטומי (Beauty Spot Batumi) תוכלו להתפנק עם טיפולי עיסוי גאורגיים מסורתיים. ספא נעים זה מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות עיסוי באבנים חמות, עיסוי ארומטי ועיסוי פנים. לחוויה אותנטית, נסו את העיסוי הגאורגי המסורתי המשלב צמחי מרפא כדי לעזור להגביר את זרימת הדם ולחזק את הגוף. 

עיסוי ייחודי

נמלט מההמולה של העיר עם חוויית עיסוי ייחודית ומרגיעה בספא במלון אמבסדור (The Ambassadori Hotel) בבאטומי. ספא מפואר זה כולל מגוון טיפולי עיסוי, לרבות עיסוי באבנים חמות, עיסוי ארומתרפי ועיסוי שוודי. בחרו מתוך מגוון של שמנים וקרמים אורגניים כדי להזין את גופכם ולקדם רווחה.

ספא זה מתגאה גם בבריכה יפה עם שפת אינסוף, סאונה וחדר אדים. תוכלו להירגע באזור הטרקלין, או ליהנות מחטיף ומשקאות לפני הטיפול על הטרסה המרווחת עם נוף עוצר נשימה לים. טיפולי

ספא

עבור פרוסת גן עדן בלב באטומי, נסו את טיפולי הספא בספא Silk Spa & Lodge. ספא מפואר זה מציע מגוון טיפולים ייחודיים, לרבות קרצוף גוף, מעטפת גוף, עיסוי פנים וטיפולי עיסוי. הרגיעו את כל הכאבים עם עיסוי אינטנסיבי או הירגעו בסאונה השוודית לפני טיפול יופי מרגיע. מאוחר יותר, תוכלו להירגע ולהביט בנופי הים המדהימים מהטרסה.

פנקו את עצמכם ביום ספא מפנק ב-MBK Spa & Wellness. מקום זה מציע מגוון טיפולים ברמה עולמית, מטיפולי פנים ועד מעטפת סאונה. תוכלו להירגע בבריכה או להירגע בשיעורי היוגה. או נסו את עיסוי הייחודיות, שילוב ייחודי של טכניקות המסייעות לחטב ולהרגיע את הגוף, הנפש והרוח.

סיכום
באטומי היא המקום המושלם לחווית עיסוי מפנקת. כאן, המבקרים יכולים למצוא שפע של ספא ומכוני עיסוי המציעים טיפולים גאורגיים מסורתיים, עיסויים ייחודיים וטיפולי ספא. עם מבחר נהדר זה של חוויות עיסוי בבאטומי, קל למצוא את הטיפול המתאים ביותר לצרכים שלך. ודרך אגב, אפשר גם לקבל עיסוי עם נערות ליווי בתל אביב

אולי גם תאהב...