Uncategorized

התפנקו בחוויית הקניות האולטימטיבית בסוף השבוע בעיר ניו יורק

העיר ניו יורק ידועה ברחובותיה הסואנים, גורדי השחקים המתנשאים וציוני הדרך האיקוניים שלה. אבל למי שאוהב לעשות קניות, המטרופולין ההומה הזה הוא גן עדן לטיפול קמעונאי. ממותגי יוקרה יוקרתיים ועד חנויות יד שנייה וינטאג ', לעיר ניו יורק יש מה להציע לכל סוג של קונים. ואיזה זמן טוב יותר לחקור את סצנת הקניות התוססת מאשר בסוף שבוע? אז קחו את הארנק ובואו נצלול לחוויית הקניות האולטימטיבית בסוף השבוע בתפוח הגדול.

מבוא:  העיר שלא ישנה מציעה חווית קנייה ייחודית שמושכת אליה תיירים מכל העולם. תמהיל השכונות המגוון של העיר ניו יורק, שלכל אחת מהן אישיות ייחודית משלה, הופך אותה ליעד המושלם למסע קניות בסוף השבוע. עם אלפי חנויות, בוטיקים וקניונים, תוכלו להתפנק מבחירה בגן העדן של הקניות של העיר. אז בואו נסתכל מקרוב על כמה מיעדי הקניות שחובה לבקר בהם בניו יורק. גוף:

1. השדרה החמישית: בואו נתחיל את הרפתקת הקניות שלנו בסוף השבוע באחד הרחובות המפורסמים בעולם – השדרה החמישית. השדרה האייקונית הזו במרכז מנהטן היא נקודה חמה לקניות וביתם של כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית האופנה. מחנויות כלבו יוקרתיות כמו סאקס השדרה החמישית וברגדורף גודמן ועד חנויות דגל של מעצבי יוקרה כמו שאנל ולואי ויטון, השדרה החמישית היא ביקור חובה לכל חובב אופנה. עם תצוגות מעצבים, הלבשת חלונות ראווה אלגנטית ואווירה שוקקת, הליכה ברחוב זה היא חוויה בפני עצמה.

2. סוהו: ממוקמת במנהטן התחתונה, סוהו היא שכונה הידועה באווירה השיקית והטרנדית שלה. זהו המקום המושלם למסע קניות בסוף השבוע עבור אלה המחפשים ממצאים ייחודיים ומסוגננים. רחובות סוהו מלאים בחנויות בוטיק, חנויות עצמאיות וקמעונאים יוקרתיים כמו פראדה ואלכסנדר מקווין. אבל מה שמייחד את סוהו הוא מגוון חנויות הוינטג' והיד השנייה שלה, מה שהופך אותה למכרה זהב עבור ציידי אוצרות ואוהבי אופנה. אל תפספסו ביקור בשוק האמנים המפורסם בברודווי, שם תוכלו למצוא תכשיטים, אביזרים ויצירות אמנות ייחודיים.

3. צ'לסי מרקט: לחוויית קנייה מסוג אחר, בקרו בצ'לסי מרקט ברובע אריזת הבשר. אולם האוכל המקורה התוסס הזה הפך לגן עדן לקונים עם שילוב של חנויות קמעונאיות ומסעדות. תוכלו למצוא הכל, החל מחנויות בוטיק לבגדים וחנויות לעיצוב הבית ועד דוכני מזון ומשקאות מיוחדים. האווירה התעשייתית-שיקית של השוק והניחוח של מאפים טריים יוצרים חוויית קנייה ייחודית.

 4. וויליאמסבורג, ברוקלין: נחצה את האיסט ריבר ונגיע לוויליאמסבורג, ברוקלין, שכונה היפסטרית שהפכה במהרה למקום קניות מועדף על מקומיים ותיירים כאחד. מובלעת אמנותית ובוהמיינית זו מתגאה בסצנת רחוב תוססת עם שפע של חנויות יד שנייה, חנויות וינטאג 'ומעצבים עצמאיים. זהו המקום המושלם למצוא בגדים, אביזרים ופריטים ייחודיים ומשתלמים לעיצוב הבית.

5. גריניץ' וילג': אחרון חביב, גריניץ' וילג' הוא ביקור חובה לאוהבי ספרים וחובבי וינטאג'. שכונה היסטורית זו שופעת בוטיקים מקסימים, חנויות עתיקות וחנויות ספרים. בלו את סוף השבוע שלכם בדפדוף בין מתלים של בגדי וינטג' בסטלה דאלאס ליבינג או במציאת פנינים ספרותיות בחנות הספרים סטרנד, אחת מחנויות הספרים העצמאיות הוותיקות והגדולות בעיר.

ניו יורק היא גן עדן לקונים שמציע משהו לכולם. ממותגי יוקרה ועד חנויות יד שנייה, אין גבול למה שתוכלו למצוא במסע קניות בסוף השבוע בתפוח הגדול. בין אם אתה פאשניסטה או צייד מציאות, בעיר יש שכונה וחנות שמחכות לך לחקור. לכן, בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול לניו יורק, דאגו להוסיף קצת קניות למסלול הטיול שלכם לחוויית קמעונאות מיוחדת במינה. אחרי הכל, כשאתה בניו יורק, קנה כמו ניו יורקר!

ואם אתם בוחרים להישאר בארץ, לפחות בלו עם נערות ליווי בקריות

אולי גם תאהב...