Uncategorized

המלונות הטובים ביותר בארגנטינה

ארגנטינה היא יעד תיירותי מוביל למטיילים ברחבי העולם בזכות המראות, התרבות והמטבח המדהים שלה. מהרים נישאים ועד ערים שוקקות, לארגנטינה יש מה להציע לכולם. כמובן, כל זה לחקור וסיורים הוא נהנה הטוב ביותר במלון נוח ונוח, ארגנטינה יש כמה מהמלונות הטובים ביותר בעולם. הנה חמישה מהמלונות הטובים ביותר בארגנטינה לשהייה מפנקת באמת. מלון

פאלאסיו דוהאו פארק הייאט (Palacio Duhau Park Hyatt) בבואנוס איירס (Buenos Aires) הוא מלון מדהים בדירוג חמישה כוכבים השוכן בארמון לשעבר של משפחה עשירה. הבניין המדהים שוחזר לתפארתו הקודמת, ומציע לאורחים כעת אלגנטיות של העולם הישן ונוחות מודרנית. מתקנים כגון ספא, חדר כושר ומסעדת טרסה הופכים אותו לבחירה המושלמת לשהייה מפוארת ובלתי נשכחת. מלון

אלביר פאלאס (Alvear Palace) הוא מלון יוקרה בן מאה שנה בבואנוס איירס שהוא אחד המלונות המפורסמים ביותר במדינה. מלון מפואר זה כולל רצפות שיש, עבודות עץ מורכבות וגנים מפוארים, כמו גם סוויטות מפוארות עם מרפסות פרטיות ומתקני נוחות מודרניים. באתר יש גם ספא, חדר כושר ומסעדה המגישה מאכלים בינלאומיים.

The Legado Mitico בסלטה הוא מלון בוטיק יוקרתי המושלם למטיילים המחפשים חופשה רומנטית. מלון 4 כוכבים זה שוכן בבניין קולוניאלי משוחזר מהמאה ה -18 וכולל ארכיטקטורה מדהימה בסגנון ים תיכוני. תוכלו ליהנות מהבריכה המחוממת, מטרסת הגג ומהבר והמסעדה שבאתר.

עבור שהייה ליד הטבע, גשו אל Relais &; Chateaux Estancia El Ombu de Areco, אשר ממוקם בחווה פעילה. מלון 5 כוכבים זה כולל חדרים וסוויטות אופנתיים, שרבים מהם מגיעים עם פטיו פרטי ונופים מדהימים. המלון מציע שפע של פעילויות להנאתכם, כגון רכיבה על סוסים, טניס ובריכות חיצוניות. יש גם ספא מרגיע ובר יין.

לבסוף, מלון אינטרקונטיננטל בואנוס איירס הוא אופציה נהדרת אם אתם מחפשים שהייה עירונית. מלון זה הממוקם בלב העיר, מציע לאורחיו חדרים בסגנון עכשווי ובריכה חיצונית, כמו גם חדר כושר ומסעדות וברים באתר. 

שימו לב כי לא מקובל להזמין נערות ליווי למלונות שכאלו.

בין אם אתם מטיילים המחפשים חופשה עירונית או זוגות רומנטיים המחפשים מקום מפלט שליו, לארגנטינה יש את המלון המושלם עבורכם. מיוקרה של חמישה כוכבים ועד אירוח בוטיק, המלונות הטובים ביותר בארגנטינה מציעים לאורחים שהייה מפנקת ובלתי נשכחת באמת.

אולי גם תאהב...