Uncategorized

האכסניות הטובות ביותר בליסבון: כיצד לקבל את חוויית התרמילאים האולטימטיבית בתקציב מוגבל

 האם אתם מחפשים לצאת להרפתקת תרמילאים בעלות נמוכה בעיר התוססת ליסבון? בחירת האכסניה הנכונה היא חיונית הן כדי לקבל שהייה נוחה לפגוש מטיילים אחרים בעלי דעות דומות. ליסבון מציעה מגוון גדול ואיכות כשמדובר אכסניות, ואם אתה עושה את המחקר שלך, אתה בטוח למצוא את אחד המתאים ביותר לצרכים שלך. 

מדריך זה ייקח אתכם דרך חמש האכסניות הטובות ביותר בליסבון, תוך הדגשת המיקום, האווירה, השירותים והמחיר של כל אחת מהן. המשיכו לקרוא כדי ליהנות מחוויית הלינה האולטימטיבית למטייל בבירה היפה של פורטוגל.

1. הום ליסבון הוסטל

אכסניית הום ליסבון (Home Lisbon Hostel) ממוקמת בלב רובע באיישה-צ'יאדו (Baixa-Chiado) התוסס, ומציעה אכסניה חברתית מלאה בלאומים שונים, קונפליקטים, תרבויות וסיפורים שונים. זה המקום המושלם לפגוש אנשים, להכיר חברים חדשים ולחלוק חוויות.

האכסניה בולטת בריהוט אופנתי, בעיצוב מודרני ובמתקנים מצוינים, כגון מיזוג אוויר, מפה של העיר ללא תשלום, מטבח מאובזר במלואו וגישה לספרייה נרחבת. ישנם חדרים פרטיים ומשותפים זמינים, ומחיר מיטה בחדר מעונות משותף מתחיל ב -9.50 אירו ללילה.

2. לינה וארוחת בוקר Travellers House

Travellers House בולט מהאכסניות האחרות בשל האווירה החמה, הנעימה בבית. הצוות אדיב ואדיב כאחד, מה שיוצר לעתים קרובות תחושה משפחתית בקרב האורחים. באכסניה זו, אירוח פורטוגזי הוא שם המשחק – תגלו שהבעלים יוצאים מגדרם כדי להפוך את השהייה שלכם לנוחה.

האכסניה ממוקמת במרחק הליכה מכל האטרקציות המרכזיות של ליסבון, ומציעה בנוחות מטבח משותף בחלל רחב, שני חדרי רחצה עם מקלחות, אינטרנט אלחוטי וטרקלין טלוויזיה. מחיר מיטה בחדר מעונות משותף מתחיל מ14 אירו ללילה.

3. Oasis Backpackers' Hostel Lisboa

Oasis Lisbon הוא בחירה פופולרית עבור אנשי עסקים ומטיילים. אכסניה זו הינה מושלמת עבור אלה המחפשים לחסוך כסף ולהפיק את המרב של ליסבון. הם מציעים מגוון רחב של שירותים כגון אספקת אופניים להשכרה, אחסון מטען וארוחות בוקר חינם.

האכסניה מציעה חדרים פרטיים וחדרי מעונות נעימים, ממוזגים עם לוקרים לכל אורח. יש גם טרסת גג, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח וטרקלין אורחים, כמו גם פעילויות וחוויות כגון סיורי הליכה, סיורי פאבים ולילות קריוקי. מחירי מיטה בחדר מעונות משותף מתחילים מ13 אירו ללילה.

4. שיחות ליסבון

אכסניית ליסבון קולינג (Lisbon Calling) ממוקמת בסמוך לשכונה התוססת באיירו אלטו (Bairro Alto), והיא אכסניה ססגונית שנועדה לספק למטיילים בית הרחק מהבית. הוא כולל מתקנים טובים באמת כגון מטבח מאובזר, חדר משותף נעים, ותה וקפה חינם בכל עת.

האכסניה מציעה גם אירועים ליליים וסיורים מאורגנים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם ולוקרים בכל החדרים. יתר על כן, מותר לך להביא את חיות המחמד שלך איתך. המחירים כאן מתחילים מ14 אירו ללילה עבור מיטה בחדר מעונות משותף.

5. גארדן האוס

גארדן האוס הוא מקום האירוח המושלם למי שמחפש גם שינה נינוחה וגם מנה קטנה של שקט ושלווה במרכז העיר. האכסניה ממוקמת ברובע מוראריה (Mouraria) השקט והציורי, ומציעה חדרי מעונות וחדרים פרטיים מודרניים ונוחים, ומוקפת בגנים עם שבילים יפים ופינות ישיבה.

האכסניה מציעה מתקנים נהדרים כגון מטבח מאובזר במלואו, אינטרנט אלחוטי חינם, שירותי כביסה ואזור טרקלין שבו תוכלו לצפות בסרט או לשחק משחקי לוח. מחיר מיטה בחדר מעונות משותף מתחיל מ-19 אירו ללילה.

סיכום

כפי שראיתם, ליסבון מלאה באכסניות נהדרות לבחירה כאשר אתם מחפשים לנסוע בתקציב. בין אם אתם מחפשים אכסניה תוססת או מקום מפלט שליו, אין ספק שתמצאו מקום נהדר לקרוא לו ביתכם מחוץ לבית. זכרו לקרוא חוות דעת ולחקור את מיקום האכסניה לפני שתבחרו את ההוסטל עבורכם. נסיעה טובה! כמובן שלא צריך לטוס עד ליסבון בשביל לבלות, אפשר לקפוץ אל דירות דיסקרטיות בתל אביב

אולי גם תאהב...